Framförande

Idag har jag hållit ett föredrag för klassen. Det gick över förväntan faktiskt. Helst hade jag skjutit det framför mig.
Jag drog lite för dom om vad jag har i min ryggsäck och att jag har ändå tagit mig igenom det och det
har gjort mig till den jag är idag.
Man kan se något positivt i allt som händer en.
Jag fick även ta del av några andras berättelser och det som dom har i sin ryggsäck. Det känns så himla tråkigt att jag var borta från skolan i fredags och missade en massa berättelser. Jag var ledig från skolan för att gå på lite andra saker hemma i Falun.
Annars rullar livet på och jag har det bra här på skolan. Idag har vi börjat med en kurs som heter funktionell styrke träning och det känns väldigt kul och intressant. Teori har varvats med fysiska övnningar. En del övningar är svåra för mig men jag gör så gott jag kan för att klara av dessa.
Nu ska jag ta och läsa lite inför morgondagen innan jag ska krama om kudden hårt.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback