Helgen

är passerad och den nya veckan har börjat. Har haft en ganska slapp dag i skolan idag, blir lätt så när man själv kan styra lite hur hur man vill arbete. Lite svårare också när man behöver ha hjälp men inte kan få den hjälp man skulle vilja ha men så är det ibland.
Helgen har varit bra. I fredags bar det av på inflyttningsfest/kräftskiva hos Linda å Johan. Hade det riktigt trevligt och skulle inte bli så länge eftersom jag skulle jobba på lördag morgon men tror visst klockan var halv två innan jag var hemma igen. Men hade som sagt en toppen kväll och fika träna massa muskler i ansiktet eftersom kvällen erbjöd en massa skratt och nya härliga människor.
Lördagen var det som sagt jobb som kallade några timmar. Hem och vara lite med maken innan vi drog på bio och såg bridesmaid, helt okej film och jag kunde känna igen mig i mycket i den.
Gårdagen, alltså söndag erbjöd en avslappnad och skön söndag. Hemmapul och tid tillsammans. Framåt kvällen for vi hit till Sala och jag kom hem till mitt rum. Jag trivs otroligt bra faktsikt.
Skolan är bra, maten är bra, fritiden är bra och boendet lika så. Men ändå har man saker som känns tunga och man vill komma framåt men ibland tar det väääldigt lång tid, ja det känns som en evighet. Det känns som man hellre kastar in handduken då och bara ska göra något helt annat. Men efter ett tag så kommer det ikapp en och man känner samma längtan igen.
Nog dravlat om det. Nu blir det sängen för att försöka ladda batterierna.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback