Ibland

blir det inte riktigt som man tänkt sig. Och vissa såna saker är lättare att komma förbi än andra.
Just nu har jag nog en svårare sak att komma förbi inte säkert att jag kommer förbi den utan måste välja en helt annan väg för att komma framåt och inte stå kvar på samma ställe. För jag vill framåt, jag vill inte stanna kvar på samma ställe livet ut utan komma framåt och utvecklas på många olika sätt och lära mig nya saker. Träffa nya människor, utbyta erfarenheter osv.
Den personen som jag hade närmast mig och litade mest på har sårat mig och gjort mig så illa så jag vet inte om jag kommer att komma över det. Det är svårt nu när man själv har det svårt att veta vart jag ska be om hjälp och stöd. Normalt sett hade jag vänt mig till denna personen men nu kan jag inte göra det för det är den personen som ger mig så mycket smärta. Ja ibland blir inte saker som man tänkt sig helt enkelt. På gott och ont såklart. Oavsett hur detta slutar så kommer det att föra något gott med sig, det är jag helt säker på. Passar inte det man ser så byter man glasögon ;)
Nu ska jag krypa under filten och vila vidare för att försöka hämta kraft igen.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback