Vandringen

gick över förväntan och jag klarade det hela galant och jag är stolt över mig själv.
Jag kunde tom njuta turen tillsammans med mina underbara klasskamrater.
Det gick bra att bygga vindskyddet som vi bodde i under natten och jag tom sov under natten och frös inte ens. Dock var jag morgonpigg som jag kan vara och klev upp halv fem. Strax efter fem fick jag sällskap av Lena och Emma E, vi passade på att äta en första frukost. Det tog ett tag innan alla hade kommit upp, fått  frukost och rivit vindskydden.
Känner mig som sagt stolt över mig själv att ha klarat detta. Inga skavsår eller något. Dock fick jag fripassagerare i form av fästingar. Usch vilka kräk, vad gör dom för nytta egentligen? Om det är någon som vet det så dela gärna med er av svaret. Men dom försvann när jag kom hem och fick ta mig en lååååång och varm dusch. Somnade minst sagt skönt på sängen sen kan jag lova.
Började vandringen med lite fika eftersom min grupp var sist ut att starta.
Fika
Mums =)
Veckan har kört igång och denna veckan blir första veckan med enbart lektioner men inte för mig då. Är ledig på fredag då jag ska iväg på lite annat. Imorgon blir det friskvård tillsammans med resten av eleverna på skolan. Har valt att ha vattengympa nu, det ska bli kul.
Det är otroligt spännande och intressant med beteende. Jag lär mig så himla mycket varje lektion vi i detta ämne. Hela eftermiddagen imorgon går till beteende. Kommer bli en toppen eftermiddag.
Idag har vi pratat om konflikter och olika sätt att uppfatta och tolka saker. Jag kan se hur konflikthanteringen var under min uppväxt och hur den nu har blivit den raka motsattsen. Intressant enligt mig.
Vad är en konflikt för dig? Vad är du villig att kompromissa för? Lite tankeställare såhär på kvällen.
God Natt å på återhörande.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback