<3

Ja igår var det alla <3 dag. Hade en bra dag tycker jag, Blev glad när läkaren ringde till sist även om jag inte fick något helt klart besked från henne. Vet hur stressad dom är när dom ringer i tjänsten på jobbet. Men nu ska jag bara hålla tummarna för att vi tycker lika och att jag får ett bra besked när hon hör av sig igen.

Sen igår hade jag en tid bokad efter jobbet, och tiden gav mig en snygg tatuering som jag är nöjd med. Den sitter på vänster handled och är svart. Den symboliserar en hel del för mig =)
Efter det fick jag ett ryck och gick förbi frissan och det fanns tid för mig och jag blev äntligen av med min långa kaluffs. Tjiho :-)

Idag är jag på skolan och jobbar hela dagen, ikväll ska jag få mig en timmes välförtjänt massage. Sen blir det lite jobbmöte.

Hela helgen går till jobb. Lite sovmorgon dock som känns skönt. Sen är det 5 dagar till ledigt, nu kan jag se ett slut på denna arbetsperioden. Har lämnat in semester för sommaren och nu är det bara att vänta på att schemat ska komma.

Ja annars är livet just som vanligt tycker jag.

Trevlig fredag!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback