Måndag igen..

Ja då var det ny början på en ny vecka. Jag skrev sist om mediciner hit och dit och ja jag skulle fylla på min dossett igår och ja det blev tomt i dom askarna jag hade hemma så idag vart det iväg på apoteket och hämta ut ny. Jag har handlat en del medicin så nu börjar den snart bli väldigt billig som tur är men dessvärre inte så länge till.

Jag var en sväng till läkaren på vc idag eftersom jag varit så sjukt trött och haft mycket huvudvärk på slutet och domen blev stress, stress, stress. och åter stress. Min situation var inte så där toppen just nu. Och jag skulle göra något åt den tyckte hon. Sen fick jag order om att ta kontakt med sjukgymnast då jag var stel som en pinne. Haha det har jag nog känt, ont som f a n har jag.

Och som sagt orden var att minska stressen, och det gick ju bra?
Nej inte direkt. Bussen var sen idag, stressar som tusan till jobbet men blir ändå någon minut sen, morr!
Som sagt var jag på apoteket, passade på att fixa det på lunchen tänkte jag. Tog 20 min för expiditen att fixa mina mediciner. Hann jag tillbaka i tid? Icke sa nicke, vilket innebar stress igen. Ja inte är det så lätt att inte stressa iaf.
Men nu ska jag andas djupt och försöka komma ner i varv.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback