Mediciner hit

och dit.
Börjar bli lite less på alla mediciner jag har. Är inte så få heller. Räknade imorse och just nu är det 7 st på morgonen och 2 på kvällen. Känns som att jag vore 80 år och rätt sjuk men fan jag är bara 27 bast och borde vara rätt frisk och klara mig utan mediciner. Men icke.
Jag satt och fundera på över det där med träningen som så många gånger förr. Jag fundera på om det är min räddsla som styr mig så hårt att jag inte kommer till skott med träningen? Jag vet ju att jag kan träna och klarar det så det är inte det som är problemet.
Om jag kom igång med träningen så kunde jag kanske bli av med en del av mina mediciner, jag har ju dessvärre ännu fler eftersom jag inte tar alla varje dag.
Tänk om jag kunde komma igång med träningen och bli av med en del mediciner och få bli piggare, må bättre, sova bättre, få mer energi och ork dessutom så mycket mer effekter som träningen ger.

Jag längtar tills den där förbennade räddslan är bearbetat och jag klarar fler saker än vad jag gör idag. Den förstör så himla mycket dessvärre men det är bra att jag är medveten om varför det blir som det blir allt för ofta.

Dom senaste dagarna har jag varit lite halvkonstig i kroppen och gick in och läste biverkningarna och ja kanske inte så konstigt att jag mådde som jag mådde.
Biverkningarna följer " Huvudvärk, yrsel, illamående, kräkningar, buksmärtor, ömmande bröst, nervositet, sömnlöshet, synstörningar "

Ja nu är det visst slut på rasten och jag ska återgå till några timmars arbete innan jag ska iväg och hämta paket på Willys, wiho :-D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback