Skönt

Ja gissa om det har varit skönt att vara ledig, fick dessutom en extra dag ledigt i fredags. Det är synd att dessa lediga dagar går så fort. Hann iaf få en del gjort hemma på fredag innan vi fort söderut. Haft en Andersson family weekend som jag kalla det, träffat min svåger med familj, svärisar och min ena svägerska. Har firat mitt fadderbarns 3 årsdag. 3 år redan, uheja vad tiden går framåt.
Jag passade även på att få lite massage. Det behövdes, hade ont både här och där.
Igår blev det en tur in på ikea i Örebro. Köpte en hylla som jag ska försöka skruva ihop idag, blev lite annat småplock också.

Oj jag har ju inte skrivit att jag har satt igång med det fackliga igen, ska försöka ta mig in i det igen nu efter ett tags frånvaro. Blev invald till några poster här i torsdags när vi hade årsmöte.

Känner mig fortfarande nervös över att direkt säga något om det som psykologen sa till dom som finns omkring mig men det kanske släpper och jag vågar säga något.

Det får vara nog för nu.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback