Tröttis

Ja idag är jag en riktig tröttis men det är bara att göra det bästa av det. Var så trött igår eftermiddag att jag somnade.
Sov så dåligt inatt, drömde en massa skit och har haft mensvärk utan dess like, urkish för det.
Ont, mardrömmar och ledsenhet, det sammanfattar nog min natt väldigt bra.
Ska palla mig ner på apoteket idag och köpa järntabletter som läkaren rekommenderade. Hoppas att det gör mig lite piggare.

Igår med jag så arg! Arg på sjukvården, det är så segt att allt hänger på en person och när den personen inte finns på plats så stannar allt upp. Eftersom den j*vla mensen kom igår så var jag i kontakt med kvinnokliniken och det gav mig noll för läkaren som ska ha hand om mig är inte på plats förän onsdag nästa vecka. Går man och väntar så känns det som en evighet och nu när jag inte har mer medicin eller vet hur det blir med det så är det ännu mer frustrerande. Detta känns som det blir en missad chans till att utöka familjen men ja. Jag var så arg för att allt ska hänga på en läkare och att dom inte kan göra varandras jobb när den ena inte är där. Kommer gå minst 20 dagar från det jag hade senaste samtalet till att det ev händer något mer. Det är för lång tid tycker jag.

Nu ska jag försöka lugna mig och ladda rösten för en heldag på jobbet. I´ll see you!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback