varning

för den trötta sura tanten! Ja idag är det så jag känner. Har sovit riktigt uselt inatt och ville inte alls kliva upp när kl ringde 5.30. Men jag kämpade mig upp till sist och sitter på bussen till Borlänge och jobbet. Idag är det en dag med mer än heltidsjobb plus att det blir en del restid som går åt. Idag tror jag kanske att jag kommer att somna lätt till kvällen. Men har en del som skulle behöva göras hemma också.

För övrigt var jag iväg och hämtade mitt paket på Willys och det var min tavla med lite bröllops bilder på som äntligen hade kommit efter en del strul men nu ska jag bara fundera ut vart den ska sitta.

Jag Hoppas verkligen att jag blir piggare och på bättre humör under dagen för såhär vill jag inte vara. Ha en toppen dag.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback