Ibland blir det inte

som man har tänkt sig. Jag såg fram emot med skräckblandad förtjusning attt träffa min ena psykolog i måndags men till min tråkighet så var han sjuk och det blev inget besök hos honom.
Istället blev det besök hos den andra i tisdags och det tog verkligen på krafterna mer än vad det brukar göra och det blev rejält jobbigt. Men det var ett givande besök och det känns som vi kommer närmare en sanning om hur det är.
Vi gick igenom ett formulär jag hade fått fylla i och utvecklade mina svar där och sen pratade vi en hel del om PTSD, som står för Post Traumastiskt Stress synDrom. Jag fick känslan av att det var något jag var drabbad av men jag lär säkert få mer besked till veckan igen av henne när jag träffar henne igen.

Jag gillar iaf dessa psykologer, även om det blir jobbigt att hålla på med allt vi gör men jag vet att det är för en god sak och för att det ska bli bra i slutänden.

Ja det blev rätt hårt i tisdags och jag var hemma två dagar från jobbet men idag ger jag det en chans och det går okej även om jag inte levererar på topp.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe för att ladda för sista tiden på jobbet här innan det blir bussen till nästa.

Passa på att njuta av solen och det fina vädert =)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback