Glad Påsk

Ja nu är det påsk snart. Ska bli riktigt härligt med lite extra ledigt. Det blir att åka till vallen, åka skoter och ha det bra.
Ihelgen som var hade jag också det ledigt och bra. Var ute och fiska, dock utan lycka på fisk fronten men jag känner mig nöjd ändå. Fick dessutom vara faster hela helgen, det är något jag gillar mycket.

Annars rullar livet på i full fart, därför har det inte varit så mycket uppdatering på blogg fronten. Lägger en hel del tid på att jobba med mig själv och mina läxor jag får från psykologen. Det går sakta men säkert framåt, småsaker får jag hjälp med att se och det är sånt jag inte själv tänker på. Som att våga säga vad jag behöver.
Nu ska jag jobba vidare och sen hem å packa lite.

GLAD PÅSK :-)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback