En härlig

förra vecka måste jag säga. Hann med en hel del under slutet av veckan och avslutade den med bad och fiske i Runn i gott sällskap.

Veckan har även börjat bra. Ja tom halva veckan har redan passerat. Ett teckan på att man har det bra. Tiden går fort. Jag har hunnit med några nätter igen på jobbet. Ihelgen väntar det dag jobb. Grillning, fira mammas födelsedag. Blir säkert fler saker som hinns med. Bara man har orken.
Jag har varit väldigt trött dom senaste dagarna. Var iväg en sväng till vårdcentralen igår och lämnade urinprov för att se om jag ev hade urinvägsinfektion. Dom skickade det på odling så får vi se vad den säger.

Idag eller imorgon beroende på hur man ser det så är det dags för en ny omgång med sprutor igen. Det är inte så kul men jag hoppas att det i slut änden ska vara värt det. Till en början är det i alla fall bara en spruta/dag. Jag hoppas att det inte blir så mycket biverkningar av det. Jag vill kunna jobba som vanligt men rädd för att jag kommer få ont och inte kunna göra dom tyngre sakerna på jobbet. Men nu ska jag tänka positivt så kommer detta bli toppen.


Jag skickar en extra tanke till alla som på något sätt har blivit drabbad av dom bränder som varit dom senaste dagarna. Både den största och dom mindre i närheten.

Jag önskar er alla en underbar helg.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback