Ledigheten

Det har varit riktigt skönt att få vara ledig lite. Precis vad jag behövde kändes det som. Men nu är jag tillbaka i stan igen och på plats på jobbet.

Ullared var bra. Fick med mig en hel del hem därifrån, eller fick och fick är väl fel ord men jag köpte med mig en hel del hem då =)

Varit iväg och badat i vättern nu medans jag var ledig. Alltid kallt tycker jag innan man doppat sig men sen går det fint.
Har hunnit använda en bröllopspresent under ledigheten också. Jag och gubben fick en tält och det hade vi med oss och satte upp. Barnen använde det som koja och tyckte det var mysigt. Jag hann aldrig sova i det men det gjorde mannen och han var nöjd över att kunna sova lite svalare i denna värme som varit. Värmen som jag uppskattat.

Nästan varje dag har jag fått vara gummo till min lilla goding. Det gjorde då extra ont i hjärtat när han idag ville följa med oss hem och inte kunde göra det. Han blev så ledsen. Vi får helt enkelt planera in det sen.

Nu ska jag göra ett sista ryck på jobbet. Har en massagetid bokad kl 7.30 idag. Ska bli så härligt. Är man inte värd det bästa? Joo det är klart man är och därför försöker jag ta hand om mig själv på bästa sätt.

Ibland måste man ta vara på det som är och dom tillfällen som ges. Fick tex. äta middag med mor och far igår eftersom dom ändå var i stan, det är jag väldigt tacksam för.

Nu håller jag tummarna för fint väder senare idag. På schemat står bada med små tremänningar och deras mamma.

Trevlig fredag alla!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback