Vad härligt

det är när man känner att man mår bra och det mesta flyter på bra.
 
Jobbet går bra och det nya jag lär mig går och rätt håll. Man är glad när man vaknar
och tycker det är roligt att gå till jobbet.
 
Man blir ännu gladre av en bra låt på radion. Något bra man får höra om det jobb man gör eller hur man ser ut. Big SMILE =)
 
Man ska fylla vardagen med så mycket bra som möjligt och det behöver inte alltid vara det stora. Det finns oftast så mycker små saker som gör en glad. Som en bra låt på radio, ett sms, ett leende, ett hej osv.
Fundera över vad det lilla som gör dig glad kan vara? Vad kan du göra för att göra någon annan glad?
 
Jag har på mitt skrivbord ställt ditt en liten blomma eller det är en bambupinne. Den är grön och fin, ger lite liv och får mig att må bra. Satt upp lite kort och en fin teckning för att göra min arbetsplats trevlig. Jag tanker såhår, hur manga timmar spenderar jag inte på jobbet så varför ska man inte ha det bra där och trivas?
 
Första månaden på 2014 har passerat och jag har fyllt den med nya uppgifter på jobbet, en del hockey besök, kalas och tid för nära och kära. Det är det som tagit mest plats den här månaden.
Nästa månad är precis bakom hornet och det kommer bli mera hockey, lite mer kalas. besök hos vänner och självklart jobb. Det jag hoppas komma igång med är träningen. Jag vet hur mycket bra som kommer ut ur den.
Känner dock att jag håller på att bli förkyld men för att mota den så är det te med honung som gäller =)
 
Nu ska jag jobba vidare så att helgen kommer snart.
 
Som jag sager på jobbet idag. "Go weekend"
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback